Hejsan!

Det var inte igår!:) Har inte haft tid eller lusten till att
blogga och har det väl egentligen inte nu heller,
men får skriva några rader så ni vet att ja lever:)

Är världens lyckligaste tjej och har världens bästaste
pojkvänn.. kunde inte i min vildaste fantasi tro att det
skulle bli jag o Robert, det va sååå långt borta men ack
så fel man kan ha.. Nu bor vi ihop och finslipar på
lägenheten med tapeter o nya möbler, känns så
overkligt att jag har ett sånt här liv som ja så länge
har drömt om.. han gör verkligen mig lycklig, detta är
på riktigt.. men som alltid när det är för bra för att vara
sant så dyker gamla spöken upp ur min ryggsäck och dom
skall ja ta i tu med för ja trodde det var borta o över
men Nooooope.. men det blir efter jul för detta skall
bli världens bästa vinter!:)

Puss&Kram//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0