Tränat!:)

Idag har jag äntligen börjat träna igen, första gången
sen operationen.. Och det gick kanon bra o är mega
stolt över att ja klara träna lika hårt som innan!:)

Dom som säger att man inte mår bra av att träna
snackar bara skit.. Man blir så sjukt mycket
piggare och känner sig så nöjd efteråt att det
nästan inte går att beskriva med ord!

Ikväll skall vi iväg och kolla när Krill spelar sin
första fotbollsmatch,  eller det e ju inte HANS första,
men den första som vi ser på!:)
Skall bli riktigt sköjj och de är så synd att ja inte
visste detta tidigare för då hade jag LÄTT tryckt
upp t-shirts och banderoller och sooooom han hade
skämts!=)
Jag lever för att jävlas me han.. hehehe!:)

Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: fredrik

Tumme upp:)

Önskar jag själv kunde få tummen ur....

2010-05-05 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0