Sikken dag da!

Har haft en djääävulsk dag med min gubbe på jobbet
idag, men det har gått strålande ändå, fick tidigt i
morse ett glädjande sms, så har vart som på moln
hela dagen.. hehe..

Nu skall ja bara jobba lite extra imorgon i huset bredvid,
en mööööös-tid 07,00-13,30 så det känns inte det minsta
jobbigt, och sen att de ger plus i kassan skadar ju inte helt
det heller..

Har precis tränat klart, trodde veeerkligen inte att ja skulle
orka träna nu ikväll efter denna dagen men ja var ju bara
tvungen eftersom ja inte tränade igår.. Skall träna efter
jobbet imorn oxå.. nu har ja gått ner 20 kg, och känns helt
underbart och inte minst ofattbart... Och lättare.. hehe.


Var en sväng i trollhättan igår efter jobbet oxå o
hälsade på en kompis..  alltid lika trevligt:)

Har sjuuukt dåligt samvete för en sak oxå, men samtidigt
så är känslor inget man kan styra över utan det bara händer!
Och detta trodde ja inte i min vildaste fantasi skulle ske, men
va fel man kan ha...=)

Anledningen till att ja skriver va ja skall göra dessa dagar
framöver e för att ja inte riiiktigt kommer ha tid till att
blogga så mycket i några dagar.. Men imorn får ja säkert
nån lucka så ja kan skriva några rader, men skall dra till
stan efter jobbet imorn oxå.. måste hitta en fräääsch klänning
och lite annat!:)

Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hemlighets fulla Frida :) Vet inte om jag gillar det, eller joooo det gör jag eftersom det inte är hemligt för mig :)



Och du, grattis för faan till viktnedgången men ännu får du faan inte plats att sitta i en låda, men söt var du mitt hjärta <3

2010-05-06 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0