Det går bra nu...;)

Har vart skeeetkass på att blogga de sista..
Men det va som C.U sa till mej en gång:
-När din blogg inte blir uppdaterad ofta så mår
du bra:)
Kan nog ligga en hel  del i det faktiskt.. Jag mår
verkligen Super!!!!!
Jag är sprallig som en skolflicka och har svårt
att koncentrera mig, går runt med ett leende
läpparna och e bara nöjd:)
Kan nog vara så att Frida Slida blivit riktigt
ordentligt KÄR!!!!
Har fallit pladask för en helt underbar kille,
som får mej att känna mej... Hel....
Något som bara skulle va en kaffe blev så
mycket mer.. helt sjukt att när man inte har
några som helst förhoppningar så händer det..
Och DE har verkligen veeerkligen hänt!:)
Ne nu skall ja bespara er min lycka men va
bara tvungen att skriva lite om de:)
Sen har vi nästa grej som gör mej galet nöjd,
och det är min träning och viktminskning!!
Det går hur bra som helst, har blivit en dyr
månad för typ alla mina kläder e för stora nu,
är tvungen o köpa nytt för ja vill ju inte gå
runt i tält... Nu e de storlek Medium, och det
har ja inte haft sen ja va 5 år typ.. hehehe
Ökade även tiden på träningen idag med 10
min, så nu kör ja 50 min och blir inte
helt död heller.. men vill inte köra på FÖR hårt
heller, det skall ju fortfarande kännas roligt!:)
Imorgon är det Parkliden och alkohol på schemat,
skall bli riktigt sköjj bara vädret är med oss..
Men annars blir de utgång, för rajraj skall det
bli oavsett!:)
Puss&Kram//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0