Fantasticooo!=)

Då hade ja  invägning imorse, o hade gått ner meeeeeeeeer!=)
Nu e de inte långt kvar tills ja kommer under strecket, det för mig
omöjliga strecket som ja inte varit under sen... ah en jävla massa
årsen.. Känns verkligen Kaaaaaaaanoners!

Jag bär på en sån stor hemlighet just nu som ja berättat för ytterst
få, vill egentligen bara skrika ut de men de får va hemligt ett tag till,
och NEJ ja e inte gravid.. hehe..

På onsdag blir de ett ruggit jobbit APT på jobbet, ser verkligen inte
fram emot de.. Men kan inte alltid va kul på personalmöten...

Nu ikväll skall ja jobba extra igen, har jobbat 38 timmar extraï februari
så de blir extra klirr i kassan... Och de är verkligen behövligt=)

Ne Nu blir de lite mer kaffe:)

Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gått att det går åt rätt håll :)

Nyfiken är jag...

2010-03-02 @ 11:29:58
Postat av: Sjöfn

Roligt att det går så bra för dig...

Nu blev jag jätte nyfiken....

2010-03-02 @ 11:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0