Middag ikväll!

Nu har ja kommit hem från Emelie o Krill där jag har
spenderat min natt och de va trevligt som vanligt!:)
Kvällens roligaste måste har vart när vi hade lagt oss
och ja skulle dra en vits, ja hann säga kanske 2 meningar
och sen började Emelie asgarva, och vi förklarade att
den inte var slut utan de var bara början på vitsen, men
då kläcker Emelie att
-Jag känner på mig att denna blir jävligt rolig!
Haha hon är för underbar den där filuren!:)

Nu skall ja strax snöra på mig skorna och hoppa upp
på min orbitrec, får se hur länge ja orkar bara=)

Ikväll skall ja till Vbg och äta middag med mister "X" som
ja träffade i lördags, de skall bli ytterst trevligt och ja ska
inte gå under stolen med att ja e lite nervös!=)
Men de går över snabbt..:)




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Håller tummarna för i kväll :) Det går säkert bra, bara han inte börjar yra nåt om "jävla as" ;)

2010-01-19 @ 13:17:48
Postat av: Frida

Hahaha sååå jävla roligt... Han har inte torettes denna:)

2010-01-19 @ 13:25:28
URL: http://fridabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0