Ledig!


Nu känner jag mig helt slut i huvudet, har haft 2 hemska dagar på
jobbet och hade de inte varit för mina underbara arbetskamrater
så hade ja nog skjutit mig själv uuuutan problem!
Kommer verkligen sakna Chatarina på våran helg när hon går
tillbaka till sin vanliga..:(
Men men, får njuta när vi väl jobbar ihop! heheh

Ikväll på jobbet har ja dock skrattat så ja fick kramp, när min
gubbe ja jobbar med äntligen gått och lagt sig så hade vi
allsång i köket, och en boende o personal dansade så att
vi trodde dom skulle åka omkull.. haha men fy fan va kul de
va o se!=)

Imorgon SKA ja powerwalka som fan, ja hade helst dragit
till gymmet, men eftersom ja inte vill dra dit själv så får ja
vänta tills Camilla frisknat till!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0