Inte den som krusar!


Jag är normalt sett inte den som krusar, ja är en snäll tjej och därav
förtjänar ja att bli snällt behandlad tillbaka! Men när någon är otrevlig
mot mig så blir ja 1000 gånger otrevligare och det är kanske därför
ja hängde ut "Micke" i bloggen, ja tycker verkligen synd om hans ex
om de visar sig att ja bara va nåt-under-tiden-hon-var-borta på semester,
han sa ju väldigt tydligt MÅNGA gånger när vi sov ihop att han absolut inte
har några som helst känslor kvar för henne och att han var trött
på henne för hon hela tiden förklarade hur dum i huvudet han var och
sånt.. Men detta är inget ja tänker gräva ner mej i, jag vet inte
riktigt va ja såg hos honom egentligen, de va kanske nåt för
stunden för mig med?=) Äsh ja vet inte.. men de va ju skönt att
få lite närhet iallafall!;) Jaja ne nu skall ja sluta skriva om denna killen
som ja inte nämner vid hans riktiga namn.. HAHA.. jaja

Jag skall iallafall snart åka till Norge igen, typ om ca 2 veckor och de
skall bli riktigt skojj faktiskt.. saknar gänget där borta enormt!

Imorgon skall jag även in en sväng på Netto och lämna mitt schema
från höglunda så ja kan jobba extra där när ja e ledig:) Najs!

Nu e de en annan del av köping på tv!:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Snygging!!

2010-01-12 @ 17:27:26
URL: http://www.sockerkakan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0