-.


Varför tänker man konstant?!
Jag började fundera över varför man tänker konstant, nästan
så man håller en konversation med sig själv i huvudet när man
är ensam!?
Man går ju aldrig runt utan att tänka? 
Kom på mig själv nu i  morse att ja funderade kring massa saker
och ställde frågor kring aktuella problem.. sen kände jag mig nästan
snäppet galen och undrar nu, är ja ensam om detta, och borde ja
söka hjälp?:)  hehe.. ne men ja tror nog alla gör de, fast dom mesta
går nog inte in så djupt på de, utan "fortsätter som vanligt"..
Jag skiter ju oxå rätt blankt i de normalt sätt, men skulle vilja veta
om hjärnan nåågonsin får vila, för även när vi sover så arbetar ju
den då vi drömmer.. hmm... ne de blir att söka på google nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0