Jajjemen!

Har haft en kanon-helg i Norge iallfall,
Var lite nervös när ja körde igenom
tullen, men de gick ju kanoners..:)
Det blev en 2-dagars, men hade nog
roligast på fredagen då jag fick träffat
Lill-Tove..:)

Det var ju jätte kul att träffa alla andra
oxå när ja var inne på mitt gamla jobb:)

Har även gått ner ännu mer och det är ju
jävligt positivt=)

Idag skall ja in på möte på jobbet och
ikväll skall ja till Tobbe sväng och fika,
var skit längesen ja var där nu, vi
umgicks en hel del innan ja fick mitt
körkort, och han sa även till mej att
han visste att ja inte skulle komma lika
ofta efter att ja fått körkortet och de
stämde ju ganska ordentligt.. hehe..
Sorry...=P

Ne nu skall ja äta upp min Mûsli och sen
fixa till mig lite (så gott de går då)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0