Helgen is over!

Ja då är min jobbar helg över.
Har jobbat 36 härliga timmar, och börjar känna mig
aningen slutkörd just nu men heeeeeej va gör de?
Trycker bort tröttheten o de slitna, målar på ett lager
smink och åker till jobbet idag igen!:) Fantastiskt..
Men idag skall ja jobba på en annan avdelning
som ja aldrig har jobbat på innan och finner detta
aningen intressant faktiskt!:)

Helgen som har vart har iallafall vart helt kanon, fast
de är den ju alltid när vårat helg gäng jobbar.
Var nog längesen ja skrattat så mycket och har nästan
kramp i magen nu efter helgen, skall väl inte gå in
så mycket närmare VARFÖR de har vart kul men
en sak vi haft lite roligt över är när ja undrade lite
över friskvårds-pengen vi får från jobbet på
600:- som vissa använder till massage, träningsredskap
och ridning, som den allergikern ja är så undrade ju
givetvis ja att om man rider andra saker än just
hästar, jaa tex en annan man, hur skall man nyttja
den pengen då? hehe.. meeeen meeeen...
Roligt hade vi iallafall!:)

Imorgon skall ja lämna in min kära pärla på service
så den är i perfekt skick när ja o min Mormor skall
åka iväg på lite semester..!:)

Men ser nu att klockan dragit iväg lite så får
tyvärr avsluta här, men hoppas att ni läsare oxå
haft en fin helg!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0