Hej o håå!

nu var de ett tagsen ja skrev, men har inte haft
nån större lust... har gjort mycke annat istället=)

Igår åkte mina älskade syskon med respektive till
Thailand o kvar i kalla snöiga sverige e jag, men ja
e inte bitter för att har fått nys om att dom har
bytt rören i solariet i sollebrunn.. hehehe.. har
tillochmed hinnit testa dom idag o japp, dom var bra..
Innan solariet så va ja på gymmet o körde i 45 min
och svettades som en gnu.. härligt!=)

Nu skall ja iväg o jobba lite extra, 13-21 och de skall
bli kul de med, tänk var lite sol kan påverka ens
humör!=)
Har även en stor grejj på gång.. men de kommer ja
inte skriva ett ord om här på bloggen, men ja kan
säga: ÄNTLIGEN=)

Nu skall ja dra till jobbet!:)

Puss&Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Din trognaste läsare

Haha nä det ska jag allt inte göra, men är lite sugen på de ändå:)God natt puss och kram på dig Frida

2010-02-24 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0