Härligt!

Nu har ja genomfört mitt hemliga projekt o ja e riiiktigt nöjd!:)
Jag har inte vart människa dom senaste dagarna därav ingen
uppdatering på bloggen, sorry!:P

Skall förhoppningsvis ta mig till jobbet på måndag, har dock
svårt att röra armarna eller att lyfta saker men de blir nog
bättre tills dess..!:)

Nu e mormor här o övernattar och idag när ja va på (hemlig sak)
i göteborg så satt mormor o Emelie i solen utanför, sen åkte vi
till morfars grav o kollade på hans nya gravsten, den va jätte fin
o blommorna på graven va kanon fina dom med..! Men de va
jobbigt men härligt att se iallafall!:)

Imorgon blir de att köpa lite kläder iallafall... !:)

Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänka sig att jag vet ditt hemliga projekt. Men jag kan inte säga vem jag är här men vi kommer att ses. Puss

2010-04-14 @ 23:49:32
Postat av: öz

haha

2010-04-15 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0