Gårdagen!

Igår kväll var ja ganska pigg o tog min
pärla o åkte ner till gbg för lite filmtittande,
fick beskrivningen att kör ja bara rätt så
slipper ja stads-trafik.. körde ja rätt? NEEJ!!!
Ja skulle till olskroken, hade gps:en som ja
förlita mig blindt på och även att ja såg  dem
temporära skyltarna "olskroken", tror ni ja
svängde ner där?? NEEJ!!! eftersom gps:en inte
ville det.. Jag hamnade i tingstadstunneln o ut
hissingen istället!!

var längesen ja sa så många
svär/köns-ord på i samma andetag.. Men fick ju
iaf kollat läget på andra sidan o de va
fint på hissingen såhär års:P Men på nåt jävla
vänster så lyckades ja ta mig tillbaka o rätt
men de va inte utan att korsa spärr/heldragna-
liner..:P Hehe
Hemresan gick dock myyycket bättre!

Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Fredrik

För i h*vete, det stavas Hisingen!!!!

Gott att du hitta rätt till slut :-)

2010-04-16 @ 14:13:27
Postat av: Öz

Indeed

2010-04-16 @ 17:56:49
Postat av: camilla

hej! hjälper dig gärna med header. någon speciell färg, bild eller dyl du tänkt dig?

2010-04-16 @ 18:13:19
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0