Födelsedag!:)

Ja igår fyllde ja 23 år och känner mej riktigt gammal.. ;)
Fick kontantbidrag av familjen till mina underbara
vinterdäck, inte så sköjj men behövligt!:)
Och Anna-Frida hade fixat godsakerna till mini-kalaset
ja hade efter jobbet, en utsökt annanaspaj!:)
Va en jätte bra dag även att ja  jobbade hela dagen,
Chatarina var oerhört snäll HELA dagen, nu e de bara
364 dagar kvar tills hon e så snäll igen:) hihi...
Fick Rosor av en på jobbet, jätte fina va dom


Ann-Sofie min lilla prinsessa är nog den mest svårväckta
ja vart med om, hon lyckas somna i soffan på jobbet även
att 4 pers sitter runtomkring henne o tjötar, o sen när
larmet på hennes mobil går o hennes rast e över,
så vaknar hon inte ens när ja flåsar henne i örat.. haha
men hon e så goo såå:)


Idag skall ja in till jobbet på möte mellan 13-16, sen åker ja upp
till min sötröv, ikväll skall vi fira min födelsedag, skall först ha
presentöppning o sen blir de resturang.. Great!:)
Saknat han maassor, skall bli underbart att komma till han igen..
Vi skall sen fortsätta måla o tapetsera i hans lägenhet, så de är
bara på med slitna oömma kläder o köra på!:)


Nu skall ja packa o sen hoppa in i dushen!
Puss&Kram//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0