Snööö!!!

Som ja längtar efter snö nu då!:) Är så himlans trött på regn o rusk,
är så fint när de har snöat o specielt om snön får ligga kvar oxå:)
Men ja tror att inom en vecka är de vitt på marken, känner de på mig
bara.. så nu får vi hoppas på min magkänsla..
Kan dock vara lite nervöst att köra bil, har ju inte kört i snö än..
Men de skall väl gå bra..:)
Sitter på jobbet nu, sista arbetspasset nu.. Trodde aldrig denna dag
skulle komma:)
Imorgon skall vi på utbildning i göteborg i förflyttning/lyft teknik,
kan bli riktigt skojj för de är Ann-sofie o Anders, och vi brukar ju ha
riktigt skojj ihop... O sen direkt efter utbildningen så åker ja raka vägen
till Älsklingen..:) Tur att man har GPS i bilen, annars skulle ja aldrig klara
att ta mig ur göteborg.. hihihi!
Mår faktiskt lite illa nu i skrivandets stund, får veeeeerkligen inte hoppas
att ja blir magsjuk eller nåt sånt nu! Men de skulle vara så typiskt mig
i och för sig..!=P
Nu skall ja ta me min gubbe ut på en liten promenix så kanske ja mår
bättre efter lite frisk luft!:)


Nästa gång Emil kommer ner till mig skall vi försöka komma iväg
till Hamburgsund och hälsa på lilla mormor:)
Och Emil skall ju vara hos mej hela jul o nyår, o julen blir ju i
hamburgsund:)

Puss&Kram//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0