Nu Lyssnar vi på Radio!:)

Nu har jag och Mormor precis tagit en kvällsfika
med te och smörgås:)
Samtidigt lyssnar vi på Karlavagnen, de är ett
radioprogram på P4, jätte intressant oftast:)
Idag är ämnet fritt, så folk får ringa in och prata
om vad dom vill, så det är massa olika ämnen
ikväll:) Jätte rogivande och mysigt att lyssna på,
främst när man är ute och åker bil men även
hemma givetvis!
Imorgon skall jag och mormor ev. åka och hälsa
på min morbror o han fru o deras barn, har inte
vart hemma hos dom sen dom flyttade till det nya
huset så det skall bli kul att se:)
Jag har nu i eftermiddag haft tjej-värk, riktigt jobbigt
att de inte går över även att ja tagit värktabletter:(
Men skall bli skönt att sova så kanske jag vaknar helt
smärtfri imorgon när ja skall upp före tuppen o
promenera ner till bryggan och runt där, jäääätte
härligt och kul att promenera i lite ny miljö:)
Kommer verkligen ta emot att åka hem imorgon
för ja älskar verkligen att vara här ute,
saknaden efter morfar blir ju mer påtaglig men
ändå på ett bättre sätt en hemma, för här finns
ju mormor och massa minnen från morfar,
så man minns tillbaka till då han fanns här..
Minns så väl när vi firade julen här i detta huset
och morfar o Emelie dansade vals här bara 2
meter ifrån mig.. Men han är omkring oss på
nåt konstigt sätt ändå, det vet jag!!!
Nu skall ja ut och ta mig en cigge-luring!:) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0