Måndagsmys!:)

Nu sitter ja uppe hos mormor i hamburgsund
och bara myser. Vi har tänt värmeljus i hela
huset och vädret e kallt och murrigt utomhus.
Vi har förenat nytta med nöje idag och vart
nere vid mormors segelbåt och hämtat upp
dyner mm för vinterförvaring, och de är ju
bara så himla mysigt att vara nere vid bryggan,
även att de är småkallt o solen gömt sig:)
Vi fick även handlat på "Skutan" som ICA affären
här heter:)
Ikväll skall ja göra min specialite till mormor,
maräng a´la Frida, och kommer göra tillräckligt
så att hon kan frysa in och ta fram när suget
faller in:)
Och på tal om maräng så har ja för övrigt gått
ner ett par kilo i vikt,så de går åt rätt håll iallafall
och ja känner mig mycket gladare med tillvaron!
Nu skall ja gå ut och ta en cigg och ringa min
älskling!:)
Jag njuter iallafall till fullo här hos mormor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0