Godmorgon Kära Läsare!:)


Riktigt skönt att vara ledig idag, det har jag ju
iofs varit i mer än 8 dagar, men de jag menar
är att inte behöva ta mig för någonting, eller
stressa.. Utan idag är det en riktig Frida-dag &
det skall bli alldeles alldeles uuuunderbart:)

Nu börjar jag faktiskt smått längta efter julen,
eller egentligen dom 24 dagarna INNAN julen,
för när väl julafton e framme så slänger man i
sig massa jul-mat o godis o sånt och hand i hand
med det kommer illamåendet=)
Men det är väl förarbetet ja längtar efter då:)

Nu Skall ja ta mig en kopp kaffe och en ciggeluring
och bara titta ut över fälten här ute på landet!
*Myyyyyigt*

 

 

 

 

 

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0