Godmorgon Kära Läsare!:)

Då har man fått sova några timmar och det var helt
underbart, surt bara att gå upp nu, hade gärna sovit
iallafall 3 timmar till. Men nån måste ju jobba oxå,
och denna helgen råkar de vara jag:)
Igår brände ja min arm när ja skulle vara så redig
och göra porterstek till personal+boende på jobbet,
sved som fan, men gick runt me blöt kall handduk
på de flera timmar för att slippa blåsor, men såå fort
ja tog av mej den kalla handduken så >POFF< blev de
2 jätte stora fina vattensprängda blåsor.. Fasen då..
Nu går ja på sista passet denna helgen, sen är man
ledig i 2 dagar, och ja funderar på att få med mej
Camilla eller Ann-sofie till gymmet, så eftersom ja
vet att bägge läser min blogg så hoppas ja att jag
får ett svar snarast;)
Ne nu jädrar får ja hoppa in i prälan o pallra mig
bort till jobbet, underbara Sabina har jobbat inatt så
de blir kaffe o cigg när ja kommer hoppas ja:)


Kommentarer
Postat av: petronellas teckning

2009-11-24 @ 12:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0