Funderade lite!

Jag är fruktansvärt lyckligt lottad som
har sånna underbara syskon och att vi
har så bra kontakt med verandra nu när
vi är äldre, det var dock lite värre när vi
var små, det var väldigt sällan vi drog
jämnt och vi bråkade som katter:)
För er som inte vet så har ja en Lille-bror
som heter Pontus, en storasyster som heter
Emelie och en storebror som heter Johnny
sen har ja även en halvsyster som heter Lotta!:)
Vi har så jädrans kul när vi umgås med
verann så ja tänkte att lägga upp lite bilder
här nedan!:)

HÄR ÄR EMELIE,PONTUS O JAG I SOMRAS!:)



HÄR LIGGER LILLA PONTUS O JAG JOHNNY OCH EMELIE MYSER:)
(Lägg märke till att jag tagit ut nappen o posar som aldrig förr=)



HÄR E EMELIE OCH JAG I LIFTEN NÄR VI ALLA SYSKON VAR UPPE
I VÅRAN STUGA I SÄLEN:)


EMELIE OCH JAG I SOMRAS O SKULLE TA EN STIRR-BILD:)




LILLEBROR I SÄLEN, LITE PÅ LYRET:)



JOHNNY, HANS LILLA LINDA (Som ja e otroligt glad över att
Johhny träffade, taaaaaaaaack:)
O LILLA PUTTE!:)



HÄR HAR NI MIN SYSTER EMELIE SOM HAR EN TENDENS ATT SÖLA
(DÄRAV HAKLAPPEN) OCH MIN LINSLUS TILL BROR PUTTE:)



OCH HÄR HAR NI EN BILD PÅ MIN HALVSYSTER CHARLOTTA,
OCH HENNES UUUUUNDERBAR SON JOHANNES.. DET ÄR FÖRST NU
PÅ SENARE ÅR VI HAR FÅTT KONTAKT MEN ÄR JÄTTE GLAD
ATT VI FÅTT SÅ BRA KONTAKT SOM VI HAR NU.. :)



Detta var alltså mina underbara syskon som ja är så förbannat
glad över att ha, kan inte förstå andra som knappt ringer sina
syskon, de finns inte i min värld och kommer nu på i denna stund
att ja borde ringa Emelie, vill ju inte att hon skall tro ja glömt
bort henne (
som hon tror om man inte hör av sig på en vecka) hehe...

-älskar er min underbara syskon
(och givetvis deras respektive oxå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0