Fan!

Satt och skrev ett inlägg, så skulle ja trycka spara
men istället raderades de.. Hmm... Klantigt.. Men men..
Ja skriver de långa senare, när ja får tiden till det!
Sitter i funderingar att åka o hälsa på mormor imorgon,
men är inte helt 100% ännu men de lutar åt det hållet:)
Ja fick ju aldrig träffat henne nu när hon va hemma
hos oss en hel helg:(  Men eftersom ja har körkort och
egen bil så kan ja ju utan problem ta mig till henne:)

I Helgen kommer Emil ner, saknat han massor, är
så galet kär i honom.. Men ja e ju lite velig av mig
så känslorna svänger upp o ner för var dag, men de
beror nog mycket på att ja inte haft så himlans bra
killar innan, ingen som visat så mycket kärlek och
omtänksamhet.. Jag är väl inte van vid det antar jag!=P
Just to get use too it:)

Nu skall ja ut på en promenad med min gubbe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0