...



Får be om ursäkt för mina dåliga uppdateringar här på bloggen,
skall inte skylla på att jag inte haft tiden till de, för de har ja
men ja har helt enkelt inte haft lusten..  SÅÅ! Nu va de sagt!=)

Min viktnedgång går kanoners, känner mej riktigt stolt själv,
har verkligen motivationen till det och de var väldigt längesen
jag hade den:)

Nu e ja ledig i massa dagar, närmare bestämt tills nästa fredag och
det känns helt underbart, och det är ca 1 månad kvar till Jul vilket
påminner mig att ja måste fixa lite julklappar, tror ja shoppar online
detta året, orkar inte ut o boxas med alla andra i affärerna, lättare
att sitta bekvämt hemma med en kopp te och bara klicka hem det
man känner för:) Hur enkelt som helst..:)

Dom senaste dagarna har ja haft Ghost wisper-maraton, har 3
säsonger på DVD att plöja igenom, och vissa kvällar har jag tillochmed
haft svårt att sova för att de känns som att ja e iaktagen, dags att ta
en paus i maratonet eller?=) hehe...

Nu blir de kaffe och en cigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0