BEKÄNNELSEN!:)

Jag har varit ledig i några dagar nu, och jag har tagit mig en sovmorgon
VARJE MORGON:) hehe.. men försöker få tillbaka min dygnsrytm nu så
idag gick ja upp kl 11.. Ops.. Men man har väl sånna perioder, och de är
verkligen gött, men man känner ju lite att man sover bort sin ledighet
så ikväll skall ja försöka sova INNAN klockan 01.00 men vi får se hur det
går med den saken...


Ikväll skall ja inte till Emelie o Krill och kolla idol och äta lite gott,
och om ja känner min syster rätt så blir de taco.. men man
skall aldrig säga aldrig, det kanske blir nåt mer avvancerat:)
Nu skall ja försöka bli av med min "tjej-värk" och sen gå ut och
gå en sväng!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0