Redig!

Nu har jag varit ute med mina nyfunna vänner "stavarna" och
traskat igen, det finns ingen bättre känsla än när svetten
rinner längs ryggen.. heheh....
Nu hinkar jag i mig massa vatten o skall strax äta
min orginella bantar-frukost (Fiberhavregryn,banan o mjölk)
Eftersom ja inte pallar att äta slemmig gröt men ändå
vill ha i mej något som mättar så får de bli så:)
Inatt skall ja jobba, skall städa personaltoaletterna
o sen baka massa bröd o annat.. funkar inte att sitta
o titta på tv hela natten, somnar alldeles för lätt då,
skall nog ta med mej teori-böckerna och öppna dom
för första gången.. hehe..
Det är bara 10 dagar kvar tills ja åker till Säffle
och skall fixa mitt körkort, inte eeeen dag för sent enligt
mig och många andra:)
Finns en pöjk snurrar i mina tankar, vet varken ut eller
in men de är bara att ta en dag i taget o se va som händer!
Nu blir de frukost!
Puss&Kram//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0