Jobba natt!

Då är man nu på jobbet.. fördriver tiden med att läsa olika bloggar..
vill inte sätta igång med nattsysslorna för tidigt för då e ja klar
för snabbt o de är massa timmar dötid kvar..  jag är verklien käääär,
på riktigt i denna gången, i min bil alltså:) Älskar att köra den o den
är så otroligt fin, alla som sett bild på den innan blir chockade att den
är så stor o dom tycker den ser mindre ut på bilderna..
Sörran tyckte den såg ut som en stads-jeep eller iaf en SUV..:)
Om ca 10 dagar så är ja påväg till Säffle för att fixa körkortet oxå,
MÅSTE KLARA DE!  :):):)
Imorgon har ja en dejt, är lite nervös.. men har ju träffat han
3 gånger förut.. he he he... Men inte diiiiirekt på detta sättet...
Nu är ja iaf trött o vill hem o sova, men ICKE.. 8 timmar kvar...
I Helgen jobbar ja så de blir inte så mycket skojj för min del,
sen vill ja ju inte förstöra min diet med alkohol, känns så
onödigt när man kämpar så hårt.. MMmmmm....
Ne om man skulle ta på sej ett par handskar o gå in o
städa personaltoaletterna... Låter riktigt roligt..
Sov gott alla!
Puss&Kram//Frida

ETT EFTERFRÅGAT KORT PÅ MIN PÄÄÄÄRLA:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0