Heeej igen..

Det va inte igår ja skrev här inte..:)
Har haft fullt upp, med att vara kär:)
Känns verkligen kanoners, saknar han enormt
när vi inte e med  verandra, fast de är ju iofs
skönt ibland oxå.. så man hinner sakna verann..:)
Och snart kommer hans lilla valp hem, så vi har
försökt valp-säkra hans lägenhet, men man måste
verkligen springa runt med piska, annars blir de inte
många knop gjorda.. hehe... ne han e allt duktig..:)

Jobbar och står i med mina underbara arbetskamrater,
varje dag är fylld att skratt.. specielt om man jobbar
med Ann-sofie, Camilla eller C-P, (Fjääääskar) för hon
 e one-of-a-kind,och de är mildt sagt.. hehe.. ne nu skall ja inte hänga
ut henne i bloggen, hon e rolig iallafall..
Och de är ju iofs alla..  meeen meeen..
Vi skall ut den 31:e i Alingsås, o de skall verkligen bli
skojj, och alla ser fram emot de.. räknar ner dagarna..:)

Ja va finns de mer att skriva.. hmmm.. jag har lagt undan massa
tusen till körkortet nu.. är snart närmare 10 laxar, de trodde
ni aldrig va??=)

Ne nu skall ja snart fortsätta jobba, eller om 30 min när min
rast är slut:)

Puss&Kram// Frida

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Miss you darling!!!

2009-01-17 @ 00:07:10
Postat av: Ann-Sofie

Miss you darling

2009-01-17 @ 00:08:08
Postat av: Anonym

2009-01-19 @ 15:42:02
Postat av: camilla

det e roligt att jobba med dig me gumman..det ska verkligen bli riktigt skoj den 31:e..längtar oxå!!

2009-01-19 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0