Planeringsdag..!



Ja då var man hemma från en låång planeringsdag,
borde känna mig fylld med nya ideér och sånt men
känner mig mest möör i huvudet..
Vi åkte iallafall me Höglundabussen tillbaka, ja satt
ju givetvis längst bak i bussen för de är det alla
fräääcka gör.. hehe.. Efter planeringsdagen hoppade vi av
utanför gymmet och körde ett 1 timmes pass.. faaaaaan
va ont ja har i kroppen nu, helt sjukt.. men har nästan fått
darling att massera mig imorgon så ja har ju något att se
fram emot förutom den sjuka smärtan i musklerna då såklart..
Skall iallafall gå in och ta mig en lååång dush nu och sen lägga
mig o pösa på soffan med gott samvete...:)
Och det var allt för mig idag, hoppas eran dag har varit minst
lika bra som min... *aningen ironisk*

Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag måste erkänna att jag är lite avis på din jättefina blogg :) DU kanske ska få visa mig en dag hur du gör den så fin så kanske jag vill byta. DU, skicka ett mail till mig så får du min :) Puss

2009-02-18 @ 20:48:25
Postat av: Anonym

det va riktigt skönt att gå till gymmet en stund efter en hel dag med planering inför jobbet..roligt att vi har kommit igång nu..vi fortsätter så här så e beachen 2009 inga problem=)kram

2009-02-18 @ 21:24:08
Postat av: Frida

Ja de var verkligen helt underbart att svettas

och att känna hur kroppen skakar när man kör vissa maskiner..:) hehe

2009-02-19 @ 10:38:20
URL: http://fridabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0