Nostalgi


(Kolla in Dumbo öronen på mig, kööönstigt att ja hör så bra =P )


Hittade denna gammle bilden på datorn hemma, de va
tider de när de bästa man visste va att sova över hemma
hos mormor och morfar...:) Hade ja kunnat spola tillbaka
tiden så hade jag gjort det utan tvekan, var verkligen hos
dom jääämt.. så fort ja hade minsta lilla lov osv...
Men nu går inte de att spola tillbaka, så man får helt enkelt
gilla läget som de är, skall ju till göteborg ikväll fast dock inte i
närheten av trygga sängen på kortet utan kareokebar och allt va
det innebär.. kan bli riktigt skojj tror jag..:) vi blir ett gött gäng som
åker ner så de kan ju inte bli annat än kanoners, tråkit att Ann-sofie
jobbar, för henne skulle ja vilja se med en mick i näven o en öl
i den andra:) hehe.. Ne nu skall ja motionera lite.. ha en underbar
helg och ta hand om verandra!:)

Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Gumman, du hade inte velat se mig med en mick ;) Dock med en öl! :)

2009-02-20 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0