weiiii! JAG VANN!

Äntligen har jag vunnit min första Ed Hardy Väska=) Weiii som jag har kämpat,
men gick hårt ut i denna auktionen, satte 500:- som högsta bud, och INGEN
bjöd över det, så jag fick väskan för 450:- FAN VA UNDERBART!=) Weii
Är så sjukt glad.. HUR FIN ÄR DEN INTE DÅÅ???? (JAG ÄR KÄR)


Åhhh nu skall ja springa o krama pappa och börja räkna dagarna tills
den kommer hem till mig.. skall vårda den med all kärlek som jag inte
ger till nån kille för tillfället.. Nu har ja en väska som hänger med mej
istället, och som e helt problemfri.. FAN VA UNDERBART!=) HiHiHi

Kommentarer
Postat av: SUZZI MAMMI BERGQVIST

Hej Gumman, den ser fin ut o passar bra till min skinnjacka o till min stil. Tack

2008-09-24 @ 23:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0