Uuuunderbara morgon..

Då har man sovit maaaassa timmar, eller så har ja bara
sovit 4½ för att ja hade för mycket tankar flygandes i huvet
när ja la mig.. Va verkligen frustrerande att inte lyckas
somna när man hade så bra förutsättningar, va tillochmed
kallt i rummet,men ändå va ja skiiit varm.... Men när ja väl
somna så drömde ja hej vilt om jobbet..
och så vaknade ja 05,35 av att sopbilen va här utanför,
och märkte då att hela rummet hade en känsla av fukt,
för de va sån sjuuk dimma ute.. så fick lite motsträvigt men
ändå snabbt gå upp o stänga fönstret.. *Brrrr*
Hösten är verkligen nääästan här..!
Men insåg inatt att man lika gärna kan "stop Fighting",
för de spelar ingen roll hur mycket man vill,
de blir ändå aldrig som man tänkt sig,
och framförallt inte som man hoppats på.. detta kan
handla om precis vaaaad som helst, och jag kommer
tyvärr inte gå in närmare på det.. Men ja orkar inte
just nu bara... Hur gärna jag än vill... hmmm svårt
att skriva sånthär utan att skriva för mycket men ändå
för lite... he he... Jaja nu skall ja ta mej en tallrik
med osötat mûssli med mjölk.... Jag har iallafall
känslor för en viss kille, så mycket kan va vara
överens om!!

Ha en underbar dag! //Puss&Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0