Ute på en liten tripp..!:)

Då har ja o Pappi vart på en liten tripp till vårgårda.. va där o käka pizza, som för
övrigt var snoooor gooo:) Men orkade inte ens äta upp halva...

Idag har lilla Johannes vart här.. han e ju bara fööööör söt asså...
hans smile får en verkligen att smälta..:) underbara lilla pöjk..

Sen har ja fått min Don Ed Hardy väska + mina smycken som ja vunnit
på tradera, väskan va verkligen rööööv snygg.. ÄLSKAR DEN!
jag o pappa satt o prata i bilen förut och kom in på att alla killar i
radio är bögar, och sen säger han
Om jag i en radiointervjuv skullle få frågan om bögar är okej skulle
jag helt ärligt svarat att:
-Ja de är helt okej, sålänge de klassas som ett handikapp!!!
Han e inte huuundra, men man får sej några goa skratt..:)
Imorgon skall ja jobba 14.00-21.00, skall bli skönt att få jobba
röven av sig igen, inte ha tid att tänka på nåt annat än jobbet..:)
Och nåt som är ett stort plus är att ja inte ha mottagning på mobilen
ute på jobbet, så de är näst intill omöjligt att få tag på mig, om ja inte
är utomhus då.. =P
Nu sitter vi o tittar på en dokumentär om människor som har tvångstankar..
Taaaaack gode gud att man inte har de, visst att jag varje kväll måste stänga
och öppna dörren 5 ggr eller att jag kan stå i en timme och tvätta händerna,
eller att jag räknar till 12 varje gång ja skall ställa/sätta mig ner/upp men det
är ju inget farligt.. de är la normalt eller?:S hehehehe...;)
Ne men dra på trissor NU BÖRJAR IDOOOOOOOOOL=) Weiiiiiiiii
hej då..
Puss&Kram//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0