Sunday!

Japp då var söndagen här med stormande steg, eller den e tillomed över om man skall vara lite tydligare!:)
Har vart en riiktigt slapp helg, har inte gjort NÅÅÅÅNTING typ, och de känns helt underbart faktiskt.. fått lite
tid att ta igen sig efter allt jobbande, och har redan fått max-timmarna som ja får jobba denna månaden (165 tim)
Så man behöver inte oroa sig för att inte få cashibashi längre fram.. nu jobbar ja nästan konstant i 2 veckor,
helgen den 19:onde skall ja dock vara ledig igen, och då kommer min trogna vän Malin hem från Norge oxå..:)
Så då blir de X antal alkoholhaltiga drycker som skall intas=) hehe..
Nu på fredag skall ja på en "träff", en kille som ja faktiskt tro de eller ej, träffade genom Malin.. vi har
smsat en del fram o tillbaka men aldrig kommit till skott, men nu har vi iaf bestämt att vi skall ta en bit mat
och sen gå på bio inom snar framtid, inte dåligt..:)
I Torsdags begravdes morfars una, fått se alla korten dom tog, var jätte fint.. önska att ja kunde vara med, men
fick jobba istället... fick mitt hej-då på begravningscermonin!

Imorgon jobbar jag 14,00-21,00 och skall gå bredvid, har inte varit där förut.. skall bli kul!:)
Men kommer sakna mitt underbara gäng på hus 6:) Men dit skall ja ju i övermorn igen,
får helt enkelt hålla ut:)

Nu skall ja gå upp o lägga mej o fortsätta läsa min bok (Så dumt heter den) Men den har en sövande effekt
på mej, klarar max 5 sidor o sen total slocknar jag:) Att ja inte tänkt på det innan när ja haft svårt att sova=) hehe

SOv gOtt Världen!:)     Du med CU;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0