Shopping!=)

Idag har de vart uppvärmnings-shopping inför
morgondagen då det blir götelaborg:) Faaantastiskt=)
Köpte en 100 ml Guess parfym som luktar uunderbart:)
och en höstjacka som va skiit fin :) O sen har ja köpt ännu
en ed hardy väska till min lilla samling:) Köpte även en skit söt
mössa, och 3 par Pilgrim örhängen, små lila "diamanter":)
 En over size bag..
såå snygg:) hehe..
Har iallafall vart en underbar dag med Mammi:)
Imorgon skall min halvsyster Lotta med till götet
oxå, kanske tar hon med sig lille Johannes, han
älskar ju att gå i affärer:) hehe... Nä men helt ärligt
så gör han faktiskt det, är super lycklig då:)
har fan huvudvärk varje dag... och sånt
vill jag inte ha.. Nooo way!
Jag längtar som en tok efter Malin.. KOM HEEEM!
Men nästa gång hon kommer hem så jobbar jag säker,
garanterat..=´(
Men men, ne nu skall ja hoppa ner i sängen så jag
är utvilad imorgon, skall ju till Morfars grav för första
gången, så känns lite jobbigt samtidigt.. Men jag
vill det verkligen....!!




Jag i Min Nya Mössa:)

Kommentarer
Postat av: syster yster Emelie

köpte du något till mig me????





ja jippii.... som jag längtar tills vi träffas så jag får present igen....



thhihiiii... älskar dig.... riing sen vetja......





puss

2008-09-27 @ 08:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0