Rast!

Ja då är man hemma en sväng under rasten,
har ju en timmes rast o kände inte för att sitta
ute i gräfsnäs på rasten:P så ja tog svarta faran
och körde hem.. nu går den ju bättre o fortare
så va hemma på 10 min, som förr tog ca 25 min=)
så underbart, 3 av dom boende skall iväg till trollhättan
idag, vilket innebär att vi har typ 3 pers kvar..
känns riktigt gött faktiskt=) Men nog om jobbet!

Jag saknar han lite, fast man kan
inte sakna nåt man aldrig haft, så kanske skalll
spola alla sånna tankar?!?skit samma...

Jag funderar på att dra till Helsingborg i helgen,
men vet inte om ja pallar.. o syster jobbar nog
på lördag, så ja kanske skall spara den resan till
längre fram.. yeye får se va jag gör..

Nu skall ja ta mej Kaffe.. o tjööta lite me fassan=)

Joo just de, en kille som från grund o botten är ifrån
helsingborg men nu bor i Karlstad (Skrivit lite på msn)
ringde mej förut, kan säga att ja blev smärre chockad..
men alltid kul att lära känna nya människor..
-Men blir inget Karlstad i helgen tyvärr;)

Ne men ha nu en förträfflig fortsatt sooolig dag,
skriver mer ikväll nu när ja blivit en aktiv bloggare igen:)

Pöss&Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0