Personalfest..

Ja då har man vaknat och ätit frukost..:) Givetvis osötad mûsli med banan:) sååå duktig ja e:)
Va ganska skojj på festen igår, snittåldern låg på 35-55 ungefär, så ja va LAMMKÖTT... haha
ne men de va kul att se alla utanför jobbet och sånt..:) Sen blev ja määäkta chockad när CU
ringde mej... men de va härligt att höra hans vackra stämma igen..*Höhöhö*
Ringe precis en kille från canal digital o ville prata me min pappa, så ja frågade givetvis om
de var nåt han ville sälja, men de va de ju ABSOLUT inte, utan han ville sänka våra kostnader,
så jag förklarade att vi hade de bra som de är nu, men han ville inte ge sej, han fatta inte att
jag gjorde han en tjänst, för min pappa HATAR telefonförsäljare men eftersom han vägrade ge
sig så bad jag honomn ringa upp på lördag (Då pappa blir ännu mer sne, eftersom de är helg)
Haha nu får den lilla försäljaren bita i det sura äpplet.. hehe.. hemsk ja e..:P
Nog om det.. Idag skall ja jobba 16,00-20,00, hehe riiiktigt monster pass.. *Not*
Och imorgon är jag ledig..:) WONDERFUL!!
Men nu skall ja slänga mej framför tv:n  lite..:)
Ha en underbar dag!

PÖSSSSSSSSSSSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0