Ledig!

Ja nu har jag varit ledig i 5 helt underbara dagar! Man har definitivt fått tid att tänka på både det ena och det andra..!
Blev en del festande i torsdags o i Lördags, en del fyllesamtal som man önskade att man INTE ringt, och såklart
en gammel efterfest hemma hos Malin i Lördags som man veeeeeerkligen önskade att man inte va på.. haha..
Men men.. lätt att vara efterklok.. har nog bränt mina broar lite här och där, men HEEEEEEEEEEJ va gör de, jag fyller
ju snart år ( 13 oktober) och allt jag önskar mej är en Orbitrek, eller JAG SKA HA en Orbitrek, och där med basta.. :)
Kan min lillebror få en brödrost för 1200:- (av märket siemens/Porsche) så kan fan ja få ett träningsredskap..:)
(Kolla bilden längre ner)
Men iallafall.. jag skall sätta igång o röra på mej på allvar.. tänker inte säcka ihop på grund av lite bekymmer..!:P
Är ledig hela helgen, Frida O Jasse vill att vi skall ut o festa, men känner att jag kanske festade tillräckligt för flera år
framåt helgen som var nu.. Hmm.. men ja.. eller... JA vet inte va ja skall göra.. de Löser sig:)

VAD TROR NI? HANDEN I HANDSKEN?? VISST PASSAR JA PÅ
EN ORBITREK????:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0