Imööööra!

Hej och hå.. då skall man jobba imorgon.. har ju vart ledig snooor länge nu, så de blir en
omställning som heter duga.. men de är bara 2 dagar och sen är ja ledig igen,
så de är bara att bita i de sura äpplet som räven sa.. (Ne de sa han ju inte) hehe..
Ne min humor har verkligen höööög klass vid den här tiden på dygnet.. *Inte*
Men Min pappa skrattar så han näästan pissar neer sej, eller ne de gör han inte heller..
Ja men ja gör de iallafall.. men heeej sån e jag:)
Jag är verkligen inställd på att köpa en orbitrek nu, jag MÅSTE ha en.. fatta va gött att
slippa gå ut o gå i regnet, istället kan man stå inne o lyssna på go musik och ha de
gött o varmt men ÄNDÅ bränna fett.. Låter som en drömm?? Huh??=)



  • Vad tror ni, finns de nåt hopp för mej att få lite muskelmassa????:D


Kollade på Idol här nu ikväll, fanns två stycken av killarna som veeeeeerkligen fick
pulsen och slå, och då menar ja inte att dom sjöng så vackert utan dom va verkligen
skiiiiit fina... hehe.. Fast sån har ja vart hela dagen typ, så pappa har börjat prata
om att skaffa en tvillingbox som ja kan ha på rummet, för att slippa höra mina
"inte så fina" kommentarer om fiiiin fina killar..:) hehe.. Ne nu skall ja försöka vara
lite seriös..  Jag har haft en onyttig dag idag, åt först mat (Soppa) och sen en påse
med vingummin, borde kanske inte tagit dom 5 sista i påsen för jag känner mig
veeerkligen spyy färdig.. (Ursäkta mitt språk)  som tur va så var det inte en stor påse
för då hade jag garanterat suttut på knäna framför toan i denna stund..:)

Finns en kille som jag tänker otroligt mycket på just nu, kan lixom inte riktigt
släppa han.. men jag vill ju inte kära ner mej heller, för då blir man tvungen att släppa
in någon innanför ytan... o sånt e ja värdelös på, och så är ju chansen större att
man blir bränd (Även att denna killen verkar underbar, och nog aldrig skulle göra nå sånt)
Man är ju alltid skrajj, men men eeeeeeen dag i taget.....

Jaja det blir som de blir, har inga större förhoppningar för då blir man ikke ledsen..!

Jag kommer iaf sakna Malin när hon åker tillbaka till Norge nu.. men å andra sidan så blir
ja ju desto gladare när hon kommer hem nästa gång...:)


Nu skall ja kolla nåt kriminalpogramm me Pappi... !=)
Puss & Kram

Ps. Svar på kommentarer:
Saknar dej me johan.. jag skickar ett sms på direkten!:):)  Ds.

Kommentarer
Postat av: Emelie Syster Bergqvist

så söt du e hjärtat mitt.... saknar dig massor ska du veta.....



puss

2008-09-23 @ 23:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0