Hemskt Mycket trött..

Åh vilken lång dag.. Gick jätte bra på jobbet.. gött o jobba så lite timmar (8 timmar) =)
Men nu är jag verkligen snooooor trött, skall gå och lägga mej när ja skrivit klart här..
Jag längtar sjukt mycket efter att ha nån att mysa med, ligga o kramas med
och kunna skratta ihop med.. *Drömmer* Men en dag står han där, har dragit
några nitlotter, men snart kanske ja får Stjärnvinsten..:)
Längar även att Storasyster kommer hem... Long time noo see..:´(
Imorgon blir de att röja i rummet.. få ordning på allt så att man sen
kan få ordning på sig själv.. Och nu är de bara 14 dagar kvar
tills ja fyller år... weiii... och eftersom ja vet att du läser mamma så
-JAG ÖNSKAR MEJ EN ORBITREK! INGET ANNAT!:)
Och eftersom ja vet att Emelie läser så
-DU O PUTTE KAN LÄGGA IHOP ME MAMMA O PAPPA!:)
hahaha.. ne jag får väl nöja mej med en papperskorg och en
stol..:( hehehe...
Nu skall jag sluta tjata..:)   *IIIINTE*
Men ja skall däremot sova nu.. finns inget bättre än att lägga sig i sängen
nydushad... UNDERBART!

Puss&Kram/Frida

Kommentarer
Postat av: emelie Syster Bergqvist

jag har inte läst detta........





thiihihihihiiiii............



puss love you..... nu ska jag gå och lägga mig..... natti natti världens bästa syster........

2008-09-30 @ 00:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0