GRÅTER!

Jag gråter av skratt.. jag o pappa är verkligen så jääävla roliga..
Hehe när vi e trötta så har vi sån sjukt rolig humor.. skulle
hört oss igår kväll..
Vi kom på att om nån får en kniv i magen så får personen i fråga
-MAGSÅR
Och om man får ont i sin klocka så får man
-URVÄRK
HAHAHAHA... så sjukt skojj.. om man e trött o heter Bergqvist.. hehe
Ne jag veeeeeet att många av er tycker att vi e slut i huvet,
men heeeeeeeeej va gör de, jag skratta iaf..:) De är huvudsaken:)
Nu är de en liten frågetävling till alla mina trogna läsare:

-Om nån skjuter mig i huvudet, får jag???
_ _ _ _ _ _ _ _ _

Om Ni svarar rätt så visar ni att ni har humor av hööög klass=)
Idag är jag ledig.. skönt? Njaa.. hade lika gärna kunnat jobba,
men får ju inte jobba en minut till i september, men imorn
är de oktober och då får jag ÄNTLIGEN börja jobba igen:)
I Helgen skall ja o A kanske ses, skall bli skojj.. att äntligen
få tummen ur röven..:)
Ne nu skall ja.. hmm.... inte göra nånting i 20 min till,
men sen fortsätta med Norge lådorna.. Weii så skojj..
IIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTEEEE!!


Pöss&Kram//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0