Värk..

Idag vaknade ja med värk i hel kroppen.. gör tillomed
ont i händerna.. men de känns lite som att de börjar
släppa lite i huvet nu iallafall.. men riktigt gött att
ja slipper sjukskriva mig, för jag e ju ledig t.o.m
söndag, så nu har ja ju verkligen god tid på mig
att friskna till... utan att förlora allt för mycket pengar..
Mamma har vart så aktiv idag att hon har städat hela huset
innan ja gick upp runt 12,30... hon ligger ju oxå
hemma sjuk för er som inte visste de, men hon får
små stunder när tabletterna verkat som bäst.. ja
har inte riktigt kommit så långt.. är glad varje gång
ja ställer mig upp och går på toa el. dylikt..:)
Ne nu får ja sluta tycka synd om mig själv, blir
inte direkt bättre..=P Jag har iaf mycket tid att sitta
på tradera just nu, vann en namnsmycke igår,
där ja får välja valfritt namn/text på en ring som sitter
i en rem som man har runt halsen.. skit tufft..
vet dock inte va ja skall ha för namn/text på de än,
har ni några förslag?!?:)
Nu skall ja försöka äta nånting.. soooloong!
Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Suzzi Mammi Bergqvist

Va då storstädat, jag va tvungen o dammsuga upp böset från veden som jag fick under fötterna o som satte sig fast i mina strumpor. Fick ju fullkomlig panik. Kramizzar Mammi

2008-10-30 @ 14:23:18
Postat av: Suzzi Mammi Bergqvist

Jo du Gumman det är faktiskt jätte synd om dig. Hoppas att du överlever helgen. Kramizzar Mammi

2008-10-30 @ 14:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0