Sjuk!

Fyy fan va dålig ja e idag.. eller ja har la vart de i snart 1 vecka,men nu e ja sjuk
på riktigt... har satt sig i bihålorna så de gör ont såfort ja gör en hastig rörelse... ush..
Har dock inte låtit kroppen vila ett dugg.. va ute i fredags på personalfest i sollebrunn,
finns inte så mycket att nämna förutom att ja fattar verkligen inte hur i helvete man kan
bo i sollebrunn.. de va flanellskjortor o kepsar me reklamtryck högt och lågt... helt
sinnes verkligen.. blev uppraggad av en kille me namnet Ronny, som var iklädd en röd,vit
o blå flanell skjorta, jeans och en keps me trycket av nån grävmaskinsfirma, sen va de en
liten detalj till, han hade för små jeans så man såg rövspringan konstant, va faktiskt riktigt
motbjudande, men man ville ju inte va otrevlig heller men sa nåt i stil med att jag var gift.. hehe
SÅHÄR SÅG JA IAF UT I FREDAGS


I lördags så ville ja verkligen gå ut på riktigt efter lillaq floppen i sollebrunn
så jag sörran och brorsan´s flicka och några kompisar till henne drog till
Lippan, men kände redan innan att ja mådde skit med förkyldningen, men
i bilen in till trollhättan så tänkte ja att antingen så blir ja sjuk nu eller så
super ja som ett svin, och jag gick på alternativ 2 och fick i mig 4 cider i bilen
på ca 20 min.. o de blev mer efter de.. men ja blev bara sämre och sämre ju
mer ja drack så när vi väl kom in på Lipz så beställde ja ett glas mjölk o drog i
mig.. men sen orkade ja verkligen inte mer.. huvudet sprängde och ja ville bara
hem så ja o Emelie åkte la hem runt halv två tror ja..
SÅHÄR SÅG JAG UT I LÖRDAGS


Sen skoja pappa till det igår när han prövade sin nyinköpta tomte mask med
tillhörande dräkt... va dock bara masken han prova igår... så när man satt i
stan o mådde som sämst igår så fick man denna uppiggande bilden på
mms... han e för rolig den gammle räven=)


Nu är ja verkligen mega mega trött och skall gå upp och lägga mig i underbara
sängen som ja har längtat efter sen ja gick ur den imorse... gaaah..
Nu jobbar ja bara tisdag denna veckan och så e jag ledig hela helgen..
och joo just de.. MALIN KOMMER HEM OM 5 DAGAR=)=)=)=)!!!!!!!!!!!
fantastiskt... räknar timmarna tills vi ses igen... <3<3
Och duu CU, jag väntar på ditt mail nu!=)
Nu skall ja sööööva...
Puss&Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Netha

Herrejösses vilket fint hår du har! Avis..:P

2008-10-29 @ 22:10:16
URL: http://neeeta87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0