Ont..!:(

Jag har verkligen haft huvudvärk till och från
varje dag i över en vecka, och igår somnade ja med
huvudvärk och imorse vaknade ja med helt
sjuuuk mycket värk.. har proppat i mej med tabletter
nu, får hoppas dom gör sitt snabbt nu.. Pappa sa
igår att ja skall kolla upp min syn, de kan va en sån
enkel sak medans ja själv tror det värsta, så som
cancer o sånt.. men men.. är ju ledig imorn, så får la
ta mig till nån optiker och checka, sådääär kul..
Nu skall jag strax åka till jobbet, 7-16,00 idag,
jag skall gå med i riksta´n och införa en lag
som säger att de är emot mänskligheten att
börja så tidigt på morgonen.. tror heeelt säkert
att den lagen hade gått igenom... o aaaaaalla
hade fått sovmorgon..=P
Nu har ja vant mig vid att ha värk, så ja fungerar
ju nästan som vanligt ändå, skrattar o tjötar..
Man kan ju inte ligga i sängen, eller?!?
Ne nu försvinner minuterna ifrån mig här..
måste sticka..:)
skriver några rader ikväll forhoppningsvis..

Puss&Kram//Frida

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0