Ny Design..

Ja mycket kan man göra när man ligger på rygg i soffan..
och då menar ja givetvis inget sexuellt, utan jag pratar
rätt o slätt om bloggen min.. provade att leka med
inställningarna lite, o de blev ju inte meeega dåligt! Eller?!?
Tänkte komma i stämmning inför halloween, och jag tycker att
de är en ganska tuff högtid, blir ju mer och mer i Sverige
för varje år.. vi skall ha en "Halloween-middag" här hemma
på fredag.. Mamma har gått in för de till 100% med allt från
rött potatismos till utklipta spöken i hårdpapp..=) Hon är
så söt när hon hittat nya roliga saker man kan göra
med maten inför fredag..=)
Jag kommer nog iiiinte klä ut mej än på några år.. men man
vet ju aldrig, skenet kan ju bedra..:)
Kommentera mera, ca 30-40 läsare per dag utan 1 enda
kommentar? det är ju skaaaandal!!!! Bättring!
//Frida

Kommentarer
Postat av: Suzzi "Mammi" Bergqvist

En del behöver ej klä ut sig det räcker att dom är som dom är. Men det gäller ju INTE dig. Du kan ju vara den ängel du är el. inte. Kramizzar Mammi

2008-10-30 @ 14:29:07
Postat av: Suzzi "Mammi" Bergqvist

Nej nej Grönt el orange potatismos Pastan är svart o prinskorvar med tunna skal av mandel som naglar. Nu fick du lite tipz inför halloween. Jag ska nog klä ut mig till något, man kan ju vara en IPREN nu i dessa förkylningstider

2008-10-30 @ 14:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0