Ledig!

Hej och håååå.. idag har jag varit ledig, pratade igår om att ja o CU skulle
ta en fika idag, så ja skickade till han imorse, och fick då 1 timme på mig
att ta mig upp ur sängen tills dess att ja skulle vara klar.. hehe.. ja man kan
la säga att min morgon var reeeeeeeeelativt stressig... men vi åkte till
s-brunn o tog en kaffe o tjöta lite på ett café ja inte ens visste fanns.. men de
va verkligen trevligt.. har ju inte träffat han på hmm... länge...
Men eftersom ja vet att du läser hjärtat så -de man lovar, de håller man;) hehehe
Ne guuuuuud nu e ja trött som en unge, har kämpat att hålla mig vaken i 2½
timme nu.. men tänkte vänta tills jaoooo ca 20.00 iallafall. vill ju inte vakna inatt
och vara klarvaken... neeeeeej...
Kors i taket... jaa jaaaaaaaaa...
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0