Jag vill ha snöö!

(Bilden: Innan stora rondellen i Trollhättan, hitta på google)


Nu längtar ja verkligen helt galet efter snö, brukar bli såhär vid denna
tidpunkten på året, när man på vädret ser att snön börjar komma i norr,
och inte minst i Norge.. Hoppas så mycket varje natt, att jag på morgonen
försöker inbilla mig att de snöar utan att ens titta ut genom fönstret,
men blir aaaack så besviken när ja tittar ut o min önskan spolas bort av
reeeeeegn... Sen blev ju inte saken bättre när Malin ringde från Notodden
och sa att dom hade 2 dm snö där uppe och att dom skulle ut o åka
pulka efter jobbet nu ikväll... guuuuud va fuskit.. men om ja mår bättre
innan fredag så åker ja kanske me hennes bror upp när han skall hämta hem
henne.. BARA för att få se lite snö:) och givetvis få träffa Malin snabbare:)
GEEEEEEEEEEEE MIIIIIIIIIIIG SSSSNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: suzzi Mammi Bergqvist

Jag gillar din nya bakrund. Nu i dessa tider. Du bara så att du vet, så hatar jag snö. Nu det kan faktiskt dröja ett tag till, så att vi har snö till Jul istället. Kramizzar Mammi

2008-10-30 @ 14:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0