Gulligt!

Ja då va de Fredag, hmm... vad finns de att
berätta tro? Ehmm.. jag har huvudvärk.. *Skräll*
A ringde inatt o va liiite dragen, han e söt han:)
Jag gick faktiskt upp i tid idag för jag skulle eventuellt
åkt med A till göteborg på förmiddagen, men
han sover fortfarande, så de är nog inte så aktuellt
att åka nu.. hehe.. Men kanske drar in till han ikväll
istället, vi får se..
Skall prova på hur de är att "Mode-blogga" så jag
slänger in Dagens Outfit..:D

Linne-ginatricot  Leggins-ginatricot Skärp-ginatricot Tröja-ginatricot
Benvärmare-ginatricot Halsband-Morfars

Insåg ganska snabbt att samtliga plagg är från just Ginatricot.. haha..
Sen igår, dra på trissor, jag o pappa va inne i sollebrunn och skulle
köpa mjölk, och jag får syn på denna "dekal-stylade" golfen.. höll ärligt
påa tt dö, sollebrunn är en riiktig bonnhåla, bara bönder o traktorer,
och man skryter INTE om att man e härifrån, förutom denna killen
som antagligen ser de som status.. HAHAHAHA
och för er som inte ser så står de SOLLEBRUNN RACING!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0