Krampaktigt!

Ja nu så sitter ja på bussen påväg till Mormor i hamburgsund..
och ni som känner mig väl vet att jag hatar att åka buss, inte för
att man ofta sitter ihoptryckt med en slemmig gubbe, eller
en svettig gammel tant utan just för att ja e så nojjig att missa bussen,
och när ja väl är på bussen är ja hyper för att missa min hållplats..
hade ja fått välja så hade ja o pappa åkt till uddevalla redan vid 8 imorse
(bussen giår 10.15)
för då har man god tid på sig att rigga upp vart hållplatsen är och
att mentalt ställa sig in på att man skall åka buss.. istället springer ja
runt som yr höna.. Pappa bara skratta åt mig.. men de är ett reeent
helvete att åka buss o så enkelt är de..
Och nu tänker ni med all säkerhet att den tjejen har problem,
och JA de har ja, att åka buss... snart skall ja säga till busschaffören
att ja skall av vid hällevadsholm, då jag sitter LÄNGST FRAM lite lätt
krampaktigt.. hehe.. ne så illa är de inte, men ändå:)
Har köpt en jätte fin kofta i plommonlila o grå och en tunn baströja
till mormor..:) Hoppas ja tog rätt storlek..:)
Men fick en liiiten liiiten besvikelse och de var att de inte va nån snö
i Hamburgsund..=( Men de är ju jätte fint ändå Och ja har med mig
en av pappas bra kameror så ja lägger upp bilder imorgon kväll när
ja kommer hem... [om ja orkar]
Ne nu får detta sätta stopp för dagens bloggande...:)
Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bara älskar åka buss

2008-11-27 @ 18:40:39
Postat av: Anonym

Var tog dagens ord vägen??

/T.

2008-11-28 @ 11:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0