Hemma från götet, Nu idol!

Idag blev de virkad basker idag iallafall=)  fult????=)


Ja då är man hemma igen.. det blev mega
fint på graven, tände ljus, la dit grankvistar
och sist men inte minst min krans..=)
Va inte fullt lika jobbigt som sist gång, men
de går nog i vågor.. Mormor tyckte att graven
blev jätte fin iallafall..


Efter vi vart vid graven så åkte vi till IKEA och skulle äta, och vi gick givetvis
in och kikade i affären oxå, men dom höll på att bygga om nästan hela butiken
så de va en enda stor röra.. men hittade allt lite..=)
Och Julen hade dom redan fått fram och de är bara början på November???



Nu skall man jobba hela helgen, men är ett jävligt gött gäng som jobbar
så ja tror helgen flyter på med ALL säkerhet..:)
Och nu sitter ja här med datorn i knät och tittar på Idol, men väntar ju
bara att få höra världens bästa Kevin..=) Är han inte helt fantastisk
så säg?!?!
Ne nu kommer han upp på scen, got to gOoOOoOOo=)

Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Lilla lilla gumman. Du är aldrig ful :) Du och baskern är kanonsnygga :) Vad fint det blev på graven :) Hallå, jag vet allt att du kommer att sakna mig iaf LITE i helgen :) Men ha det gött iaf!! Puss o kram

Postat av: Emelie Fröken Bergqvist

du e så het i min mössa söta......;)



graven blev jätte fin..... synd man inte kunde hänga med idag men får åka med ner nästa gång och göra de fint för morfar.....



love you

2008-11-07 @ 21:23:20
Postat av: BLOGGDROTTNINGEN FRIDA

ANN-SOFIE&EMELIE:Naaaaaaaaaaaw va ni e snälla..=)



ANNSOFIE: Klaaart ja kommer sakna dig, de är bara

förnamnet, kommer även gråta mig till sömns på

nätterna av ren o skär saknad.. haha=)



EMELIE: Ja de får du göra... Love u 2

2008-11-07 @ 21:28:17
URL: http://fridabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0