Helgen!

Nu var helgen över, den har gått fort men väldigt innehållsrik.
Var i Lördags förmiddag i göteborg och gjorde fint på morfars
grav, jag köpte en stor/lång röd ros och la, och så köpte vi ett
hjärta som var gjort av mossa med en vit ros på.. jätte fin, och
tände givetvis ett ljus för han, var så fint så.. några tårar kom
från oss alla men han har de bra nu helt enkelt.. bättre än han
hade haft det här..


Innnan vi åkte till graven var vi inne i Nordstan och jag hittade en jätte fin
svart spetsklänning som ja bara va tvungen att köpa..:) ser ut som en prinsessa
i den..=) Hihi.. köpte även en skit fin plånbok..
Kvällen blev "Wild".. påvägen hem stanna vi o köpte frysta jordgubbar och strawberry
daquri mix och givetvis färska (dock importerade) Jordgubbar som ja senare
på kvällen hemma hos Malin på förfesten Mixade till en helt sanslöst go "slush",
fast den blev mer som sorbe typ, givetvis sprit i..=) Farligt go var den iallafall..
Hade skojj, men inte ööööverdrivet skojj på lipz, va för mycket 18-åringar, vilket
ja tycker är otroligt konstigt eftersom de är 20-års gräns?!?:S jaja nog om de,
har mått som ja förtjänat idag iallafall... RIngde visst CU inatt oxå, och skickade
lite sms o så, men ja hoppades på att han hade glömt nattens bravader eftersom
han brukar normalt sett ringa ganska tidigt dagen efter och skratta åt mig, men idag
ringde han inte förens nu ikväll...=P Men men..
Här e ja o Syster igår


Idag har Min halvsyster och hennes son och man varit här på den
halloween middagen som egentligen skulle ägt rum i fredags..:)
Vi hade ju köpt 2 halloween dräkter till lilla Johannes, en pump-dräkt
och en Ko-dräkt.. sååå sjukt söta.. har inga bra kort så får väntar tills
syster lägger in sina kort som hon tog:)
vi jätte trevligt verkligen, sen så fyllde Hennes man Joakim år så de blev
lite tårta oxå.. Dock sista sötsaken ja fick äta på looong time nu,
imorgon börjar mitt nya liv, mitt nyttiga och hälsosamma liv.. känner
mig faktiskt motiverad.. men de är klart man behöver stöd, del från Er
läsare:) och hemmifrån, så pappa INGET GODIS HEMMA mer!=)
Ne nu skall ja sova lite, jobbar imorgon heeela dagen 07.30-20.30..
Imorgon tar ja även mitt sista pencilin.. ÄÄÄNTLIGEN:) Weiii..
Ne men om man skuulle logga ut nu?!?! japp, de gör ja!
Puss&Kram//Frida


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie på jobbet :)

Helvete vad lika du och din syster är!!!! Är ni i hela familjen så lika?? Du och din mami är ju inte allt för olika ni heller :) Nu får du allt kika in i min blogg (fast jga har inte ännu skrivit allt för mycket). www.metrobloggen.se/annsofiebergqvist

Puss o kram

2008-11-03 @ 09:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0